کاهش ده درصدی سرقت در تهران!

سرقت در تهران به گفته استاندار تهران از 29 به 20 درصد کاهش یافته است.

به گزارش رکنا، انوشیروان محسنی بندپی در هفتمین جلسه شورای اداری استان تهران گفت: تامین امنیت در استان تهران بسیار مهم و ضروری است و در کلانشهر تهران با جمعیت بالا و پیچیدگی خاص خودش امسال در بخش وقوع سرقت از ۲۹ درصد به ۲۰ درصد کاهش داشتیم و با اقدامات به موقع و اشرافیت نیروی انتظامی تهران بزرگ و تمامی شهرستان های استان تهران میزان سرقت و جرم در این استان امسال کاهشی بوده است.

وی ادامه داد: آخرین تکنیک های امنیتی و انتظامی در بخش پیشگیری از وقوع جرم به صورت پایلوت کشوری در استان تهران اجرا می شود و این بدلیل شرایط خاص و اقدامات امنیتی در استان است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در همه استان های کشور ۷۰ درصد سارقان بومی و ۳۰ درصد غیر بومی هستند اما در استان تهران این میزان بالعکس است و ۷۰ درصد سارقان غیربومی هستند که این شرایط کار را برای نیروی انتظامی سخت می کند.

محسنی بندپی گفت: امسال در استان تهران ۲۴ جلسه شورای تامین امنیت با همکاری فرماندهان نیروی انتظامی و فرمانداران برگزار شد و تدابیر مناسبی در خصوص برگزاری چهار انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و میان دوره ای خبرگان رهبری و مجلس اندیشیده شد.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟