جشنواره تخم مرغ های نوروزی در تهران

جشنواره تخم مرغ های نوروزی با نزدیک شدن به عید نوروز در منطقه 3 تهران برگزار می شود.

به گزارش رکنا، مهدی هوشیار، معاون خدمات شهری و محیط زیست گفت: در این اقدام هنری و زیبا، ۳۳ عدد تخم مرغ توسط هنرمندان، رنگ آمیزی شده و در معابر و میادین پر تردد این منطقه به نمایش گذاشته شد.

هوشیار افزود: تخم مرغ های عیدانه و نوروزی پس از رنگ آمیزی در بوستان شریعتی در محورهای پرتردد منطقه از جمله: میرداماد-ولیعصر(عج)، میدان های (ونک و اختیاریه)، خیابان های (گل نبی و نسیم)، شریعتی-میرداماد، بوستان های (ملت، شریعتی، صبا و ارغوان)، ده ونک، چهارراه ملاصدرا و بلوار کاوه جانمایی شد.

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3، تخم های نوروز 1400 با طرح هایی نوآورانه و خلاق با شاخصه خلق تجربه های نو و اقتباس از هنرهای ایرانی و اسلامی رنگ آمیزی شدند تا حال و هوای شهروندان همزمان با تغییر فصل، شاد و بهاری شود.

هوشیار درباره برگزاری جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی گفت: در هفته های پایانی اسفند ماه جشنواره تخم مرغ‌های رنگی در این منطقه با شور و شوق خاصی در حال برگزاری است و در این برنامه هنرمندان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی به تزئین تخم‌مرغ‌های نوروز پرداخته وشهروندان در طَی مراحل اجرا و رنگ آمیزی وهنگام تردد آنها را مشاهده کرده و از هنر ، زیبایی رنگها و حال و هوای نوروزی آن لذت می برند.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 669951 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟