کرونا 2 هزار میلیارد تومان به باشگاه های بدنسازی تهران خسارت زد!

کرونا موجب خسارت چندهزار میلیارد تومانی به باشگاه های بدنسازی شد.

به گزارش رکنا، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران اعلام کرد: افزون بر ۲ هزار میلیارد تومان از زمان شیوع کرونا و تعطیلی باشگاه‌ها استان به این ورزش پرمخاطب خسارت وارد شده است.

ابوالفضل قناعتی افزود: با دستور ستاد ملی کرونا فعالیت بسیاری از ورزش ها از جمله بدنسازی از اسفند ماه سال گذشته تعطیل شد.

وی با بیان اینکه از اواسط امسال فعالیت در این ورزش با رعایت فاصله گذاری و محدودیت افراد در سانس، مجدد آغاز شده است خاطر نشان کرد: سه هزار و ۵۰۰ باشگاه ورزشی بدنسازی در سطح استان وجود دارد.

قناعتی ادامه داد: برای جان گرفتن این ورزش مسابقات تهران را برگزار کرده ایم تا بتوان به بخش همگانی و قهرمانی این مجموعه های زیان دیده رونق بخشید.

به گفته وی، برنامه های مهم دیگر هیات توجه به رتبه بندی باشگاه‌ها است تا سطح کیفی آنان در چند محور مورد ارزیابی قرار گیرد.

رئیس هیات بدنسازی استان تهران در پاسخ به این سوال آیا مجموعه ای به علت تخلف در زمان کرونا پلمب شده است یا خیر؟ گفت: با توجه به گستره زیاد مجموعه های ورزشی در سطح استان این میزان در حد ۲ تا سه مورد گزارش شده است.

قناعتی همچنین به تخصیص وام کارا به باشگاه‌های آسیب دیده از کرونا اشاره و اضافه کرد: وام های کسب و کار کرونایی به واحدهای ورزشی از جمله بدنسازی اندک بود یا اینکه آنقدر افراد به دنبال آن نبوده اند که ما مطلع باشیم.

گفتنی است با شیوع کرونا از اسفند سال گذشته تاکنون فعالیت ورزش های پر برخورد، رزمی و کشتی کماکان تعطیل است./ایرنا  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 669924 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟