توقف عملیات قطع درختان در سقز

قطع درختان در سقز که طی عملیاتی انجام می شد، متوقف شد.

به گزارش رکنا، پیمان صاحبی از کشف محل جمع‌آوری مقطوعات چوبی غیر مجاز، خبر داد و اظهار داشت: متخلفان غیرمجاز اقدام به قطع درخت و دپوی آن کردند که در این ارتباط علاوه بر توقیف یک دستگاه خودرو حامل چوب در مسیر روستای "ملقرنی"، عملیات قطع درخت متوقف شد.

وی با بیان اینکه هنوز چوب های قاچاق و باغی از هم جدا و تناژ نشده است، افزود: هنوز مقدار چوب های قطع شده مشخص نیست ولی پرونده تخلف برای متخلفان تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

صاحبی با اشاره به اینکه محل دپوی درختان قطع شده پلمب شد، اضافه کرد: این اقدام با همکاری و هماهنگی نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی، دادستانی، اماکن نیروی انتظامی، کلانتری ۱۱ و همچنین اداره مبارزه با قاچاق کالا انجام شد.

معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سقز از همیاران طبیعت، دهیاران و عموم مردم خواست، هرگونه تخلف و قاچاق چوب را به این اداره اطلاع دهند تا سریعا نیروهای یگان حفاظت ما با همکاری پلیس وارد عمل شوند.

وی حفاظت و حراست از منابع طبیعی و جنگل ها را وظیفه ای خطیر دانست و گفت: متخلفان غیرمجاز درصورت قاچاق هرگونه چوب قطع شده با برخورد این اداره روبرو خواهند شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد./ایرنا  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 669617 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟