نظارت ها نسبت به واحدهای صنفی آلاینده در آخر سال تشدید می شود

شهرداری تهران نسبت به نظارت بیشتر از واحدهای آلاینده اقدام می کند.

به گزارش رکنا، علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به شناسایی و تشکیل پرونده برای مالکان واحدهای صنفی مشمول رأی بند 20 گفت: در همین راستا ضمن بازدیدهای میدانی از واحدهای صنفی آلاینده، اخطارهای لازم برای رفع مزاحمت به آن ها ارائه و در صورت عدم توجه به اخطارها از فعالیت این واحدها جلوگیری خواهد شد.

او با بیان اینکه اغلب این واحدها در زمینه خدمات خودرویی فعال هستند بیان کرد: ایجاد مزاحمت و آلودگی های زیست محیطی از جمله علت های تشکیل پرونده بند 20 برای واحدهای صنفی محسوب می شود.

توکلی در ادامه به انجام بازدیدهای مستمر از روزبازارهای منطقه اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر 6 روز بازار در این منطقه مشروط به رعایت نکات ایمنی و پروتکل های بهداشتی فعال هستند که با توجه به افزایش تردد در آن ها طی روزهای پایانی سال، به شکل مستمر کنترل شده و درصورت نیاز تذکرات مورد نیاز به فروشندگان فعال در این روزبازارها داده می شود.

شهردار منطقه همچنین از کنترل کیوسک های مطبوعاتی محدوده منطقه خبر داد و افزود: با توجه به فعالیت 20 کیوسک مطبوعاتی در منطقه اخطارهای لازم به متصدیان آن ها درخصوص جمع آوری سد معبر و زواید فیزیکی، عدم فروش دخانیات، جمع آوری بنرهای تبلیغاتی، شستشو و رنگ آمیزی و نیز رسیدگی به وضعیت ظاهری کیوسک داده شده است.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 668566 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟