کرونا آرامستان همدان را در پنجشنبه و جمعه آخر سال تعطیل کرد

کرونا اما امسال آرامستان همدان را تعطیل کرد.

 

به گزارش رکنا، رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ همدان از تعطیلی آرامستان این شهر در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال خبر داد و گفت: این تعطیلی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا است و انتظار می رود مردم در این روزها از حضور در «باغ بهشت» پرهیز کنند.

«علی قبادی» اظهار داشت: با توجه به تصمیم ستاد مقابله با کرونا و ضرورت پیشگیری از هرگونه تجمع، تمام مسیرهای دسترسی به آرامستان شهر همدان در این دو روز مسدود می‌شود.

وی اضافه کرد: با نزدیک شدن به جمعه پایانی سال و رسم دیرینه مردم مبنی بر حضور در «باغ بهشت» انتظار داریم رسانه ها در این زمینه اطلاع رسانی کنند.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ همدان خاطرنشان کرد: حضور و برگزاری تمام مراسم تدفین در «باغ بهشت» تا اطلاع ثانوی ممنوع است و شهروندان مجاز به حضور حداکثر ۱۰ نفر برای انجام مراسم هستند و انتظار می‌رود همشهریان عزیز در این خصوص حداکثر همکاری را با سازمان آرامستان‌ داشته باشند.

قبادی تصریح کرد: حفظ سلامتی مردم مهم‌ترین دغدغه مسوولان است و شهروندان زیارت اهل قبور را به روزهای پس از بحران شیوع کرونا موکول کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، شهرستان اسدآباد در وضعیت آبی و ۹ شهرستان دیگر استان همدان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

به گفته رشید حیدری مقدم، شرکت در اجتماعات با ۶۱.۴ درصد، تماس درون خانگی ۳۲ درصد، مسافرت چهار درصد و رعایت نکردن فاصله گذاری فیزیکی در محیط کاری ۲.۶ درصد عامل شیوع و ابتلا به ویروس کرونا در استان همدان هستند./ایرناآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 666680 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟