فعالیت شرکت دانش‌بنیان پارت در طرح مهارت‌افزایی وزارت علوم

 دکتر علی رسولی زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: شرکت دانش‌بنیان پارت دارای 700 نیروی متخصص است که پس از هفت سال فعالیت در سال جاری توانست به عنوان کارآفرین برتر کشور معرفی شود.

به گزارش رکنا ، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پارت با بیان اینکه حوزه هوش مصنوعی تمرکز بسیار زیادی بر زندگی مردم دارد، تاکید کرد: مرکز تحقیقات هوش مصنوعی این شرکت موفق به تولید سامانه احراز هویت غیرحضوری شد که تاکنون 4.5 میلیون نفر از طریق این سامانه در بازار سرمایه و اکنون نیز در قوه قضائیه احراز هویت شده‌اند که استفاده از این سامانه در دیگر نهادها و ارگان‌های کشور نیز در حال پیگیری است.

رسولی زاده اظهار داشت: این شرکت اهتمام ویژه‌ای برای ارتباط با دانشگاه دارد که در این راستا اقدام به راه‌اندازی دو کالج نرم‌افزاری پارت و کالج هوش مصنوعی پارت کرده است که در این مراکز به صورت مستمر دوره‌های علمی و فنی برای دانشجویان به صورت رایگان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: دانشجویان و دانش‌آموختگانی که با موفقیت این دوره‌ها را طی کنند می‌توانند به مرکز هوش مصنوعی پارت وارد شوند یا از طریق این آموزش‌ها به دیگر شرکت‌ها و مراکز نیز ورود پیدا کنند.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پارت اظهار داشت: طرح کوآپ (مهارت افزایی دانشجویان) با هدف ارتباط صنعت و دانشگاه‌ها در وزارت علوم شکل گرفته است که شرکت دانش‌بنیان پارت در این طرح مشارکت فعال با دانشگاه‌های مختلف دارد و دانشجویان متعددی از طریق این طرح در این شرکت حضور پیدا کرده‌اند.

دکتر رسولی زاده عنوان کرد: این شرکت دانش‌بنیان سعی کرده است تا حمایت‌های ویژه از رخدادهای علمی و ایونت‌های علمی در حوزه هوش مصنوعی داشته باشد که در سال گذشته این شرکت از تمامی کنفرانس‌ها و رخدادهای علمی در این حوزه حمایت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت به صورت عملیاتی با دانشگاه‌های مختلف کشور وارد همکاری شده که انعقاد قرارداد با دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران در حوزه هوش مصنوعی در این راستا بوده است.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پارت گفت: صندوق جسورانه پارتیان این شرکت نیز بستری برای حمایت از طرح‌ها و ایده‌های دانشجویان، اساتید و متخصصان است که تاکنون 100 طرح به این صندوق ارسال و پس از داوری‌های صورت گرفته 10 طرح مورد حمایت مالی قرار گرفته است.

دکتر رسولی زاده اظهار داشت: دانشجویان، اساتید و متخصصان می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی صندوق جسورانه پارتیان طرح‌های خود را به این صندوق ارسال کنند و پس از طی مراحل داوری طرح‌های منتخب مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: این شرکت دانش بنیان در حوزه معرفی هوش مصنوعی و تکنولوژی های مرتبط با آن برنامه‌‌های متعددی برای رسانه‌ها دارد که در سال آینده این برنامه‌ها عملیاتی خواهند شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 665739 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟