بهترین راه مبارزه با کرونا بهداشت فردی است

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: کماکان رعایت بهداشت فردی مهم‌ترین راه مقابله با ویروس کرونا است.

دکتر محمدمهدی گویا صبح امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه موارد ابتلا در خوزستان به ویژه اهواز و آبادان افزایش چشمگیری داشته است و علت حضور ما در این 2شهرستان این است که وضعیت موجود را بررسی نماییم و همچنین شرایط موارد ابتلا، بیماران سرپایی، بیماران بستری و علل اصلی افزایش ابتلا را پیگیری کنیم.

به گزارش رکنا، وی اضافه کرد: در این سفر همچنین به دنبال مشاهده امکانات، کمبودها و مشکلات هستیم تا بتوانیم از این بحران در خوزستان خارج بشویم.

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ادامه داد: توصیه ما به مردم عزیز خوزستان این است که کماکان به ضوابط بهداشتی فردی پایبند باشند.

دکتر گویا در همین خصوص گفت: هنوز مهم‌ترین راه برای مقابله با کرونا پیشگیری از این بیماری با رعایت بهداشت فردی، آداب صحیح تنفسی، فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مکرر دست‌ها و فاصله‌گیری فردی، است.

وی اضافه کرد: درست است که واکسن در دسترس قرار گرفته ولی کماکان رعایت بهداشت فردی حرف اول را برای مبارزه با کرونا می‌زند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟