اهدا 10 دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات پزشکی خراسان جنوبی

اکسیژن ساز از جمله ابزارهایی است که برای مبارزه با کرونا استفاده می شود.

به گزارش رکنا، محمدرضا رضایی، در حاشیه رونمایی از تجهیزات اهدایی به بانک امانات پزشکی هلال احمر استان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا این جمعیت با هدف تامین تجهیزات مورد نیاز بیماران کووید ۱۹ کمپین «نفس هدیه کنیم» را راه‌اندازی کرده است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۴ بانک امانات تجهیزات پزشکی در استان بیان کرد: با کمک خیرین ۱۰ دستگاه اکسیژن ساز به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای استفاده بیماران تنفسی در اختیار این بانک‌ها قرار گرفت.

رضایی با بیان اینکه ۳۴۸ کالا و تجهیزات پزشکی به تعداد ۱۸ قلم شامل ویلچر، کپسول اکسیژن، ونتیلاتور، تشک مواج، تخت بیمارستانی در این بانک ها نگهداری می شود، افزود: نیازمندان با مراجعه به این بانک ها می توانند به صورت رایگان از کالای پزشکی مورد نیاز برای دوره درمان بیمار خود از آن استفاده کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بانک های امانات پزشکی در راستای کمک به اقتصاد خانواده های بیماران کمک به دانشگاه‌های علوم پزشکی و کادر درمان و کمک به بیماران در راستای عدم مراجعه به بیمارستان ها و بهبود شرایط روحی نقش موثری دارند.

رضایی اظهار کرد: با توجه به نیاز بیماران مبتلا به کرونا به اکسیژن، از مردم و خیرین خواستاریم با پیوستن به این کمپین و اهدای نفس به نیازمندان باری دیگر ما را در این حرکت همیاری کنند.

وی اظهار کرد: خیرین، نیکوکاران و مردم نوع دوست استان می‌توانند با استفاده از کد دستوری # ۵۶ * ۱۱۲ * و یا با واریز کمک‌های خود به شماره حساب ۵۲۳۹۳۹۳۹۵۵ با شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۲۲۲۳۱۵۶ نزد بانک ملت اقدام به اهدای نفس به بیماران مبتلا به کرونا کنند.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662384 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟