مراسم اعتکاف آنلاین برگزار می شود؟

کرونا و شیوع آن باعث شده که ستاد ملی مقابله با کرونا درباره برگزاری مراسم اعتکاف نیز تصمیم گیری کند.

به گزارش رکنا، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات گفت: با توجه به ارسال مطالبات مردمی در خصوص برگزاری مراسم اعتکاف به ستاد ملی مقابله با کرونا، فردا در جلسه ای در این خصوص تصمیم گیری نهایی می شود.

حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به ارسال مطالبات مردمی در خصوص برگزاری مراسم اعتکاف به ستاد ملی مقابله با کرونا، فردا در جلسه‌ای در این خصوص تصمیم‌گیری نهایی می‌شود.

عزت زمانی با بیان اینکه نتیجه این جلسه بلافاصله اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: تصمیم‌گیری برگزاری برنامه‌های جمعی به عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است و مردم به حرف‌ها و مصاحبه‌های حاشیه‌ای توجه نکنند.

حجت الاسلام عزت زمانی اضافه کرد: در صورت تأیید ستاد ملی مقابله با کرونا، آمادگی کامل در مساجد و ستادهای مردمی مراسم اعتکاف وجود دارد تا در مناطقی که به تأیید ستاد برسد مراسم اعتکاف با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در صورت تأیید نشدن برگزاری مراسم اعتکاف، ظرفیت‌های خوبی در ستادهای مردمی استان‌ها و همکاری سازمان صدا و سیما وجود دارد که تولیدات رسانه‌ای با محوریت اعتکاف از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی پخش شود.

حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی افزود: همچنین اعمال خاص ایام اعتکاف از طریق رسانه ملی برای مردم مؤمن و شریف کشور پخش خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟