آغاز آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور

آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی از صبح امروز جمعه 24 بهمن ماه در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش رکنا، ۲۱۹ هزار و ۹۰۸ نفر در ۱۹۵ شهرستان در آزمون استخدامی دانشگاه­ های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سال ۱۳۹۹ با یکدیگر به رقابت می پردازند.

اصلاحیه نحوه محاسبه امتیاز برای کارکنانی که مستقیم در مواجهه با ویروس کرونا هستند.

بر اساس اطلاعیه های اعلام شده، به نمره مکتسبه کارکنان قرارداد کار معین، کارگری، شرکتی و متعهدین که در راستای وظایف و ماموریت های محوله به طور مستقیم در مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماری کرونا (کووید۱۹) از اول اسفندماه ۹۸ در مراکز درمانی و بهداشتی زیرمجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انستیتو پاستور و فوریت های پزشکی خدمت کرده اند، فقط در صورت برخورداری از شرایط مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش، به ازای هر ماه سابقه خدمت ۲ درصد و حداکثر تا ۲۰ درصد نمره کل آزمون به نمره اولیه فرد اضافه خواهد شد.

فرایند ثبت نام در این آزمون در روزهای ۱۵ تا ۲۶ دی ماه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور انجام شده است.

داشتن حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۲۶ سال سن تمام برای دارندگان دیپلم بهیاری، داشتن حداقل ۲۰ سال و حداکثر ۴۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد همچنین داشتن حداکثر ۴۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و بالاتر، از جمله شرایط شرکت در این آزمون بود.

به دلیل شیوع ویروس کرونا، پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از محول های ضدعفونی کننده و در اختیار قرار دادن ماسک و پد الکلی اعمال می شود.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 660564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟