زمان فعالیت سرپناه های بهزیستی برای بی خانمان ها بیشتر شد

بی خانمان ها با توجه به افزایش ساعت فعالیت سرپناه های بهزیستی در این مکان اسکان بیشتری دارند.

به گزارش رکنا، امین شاهرخی اظهار کرد: همزمان با برودت هوا در استان های مختلف و به دنبال دستور کشوری رییس سازمان بهزیستی کشور، ستادی در رابطه با ساماندهی و اسکان افراد بی سرپرست و بی خانمان تشکیل شده است؛ در این راستا بهزیستی استان تهران تمامی امکانات و نیروهای خود را همراه با شهرداری بسیج کرده تا در این دوران شاهد آسیب دیدگی هیچ کدام از هموطنانمان از قبیل بی خانمانها و کارتن خوابها نباشیم.

وی اظهار کرد: در سطح استان تهران تمامی مراکز و کمپ های نگهداری معتادان و همچنین مراکز سرپناه شبانه و مراکز سرپناه روزانه خود را فعال کردیم و ساعات فعالیت آنها افزایش یافته است و در حال حاضر پذیرای افرادی که نیازمند اسکان موقت هستند، هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه تیم های سیار نیز در این زمینه فعال شده اند، گفت: علاوه بر اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما، تیمهای سیار در پاتوقها فعال شده اند و در صورتی که مشاهده شود فردی به دلیل ضعف جسمانی توانایی حرکت ندارد از طریق موبایل ون ها و اورژانسها به این مراکز منتقل می شود و تا زمانی که به توانمندی برسد پذیرای او هستند.

به گفته شاهرخی، در حال حاضر در هر شهرستان استان تهران حداقل دو مرکز پذیرای افراد بی خانمان است.

وی همچنین اعلام کرد که مردم در صورت مشاهده افراد بی خانمان می توانند با شماره ۱۲۳ اورژانس اجتماعی تماس بگیرند./ایسنا  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654618 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟