آموزش دانشگاه کلرادو در آمریکا به صورت حضوری ادامه می یابد

آموزش حضوری در دانشگاه کلرادوی آمریکا از ماه آینده ادامه خواهد یافت.

به گزارش رکنا، در ابتدای هفته جاری، ترم بهاری دانشگاه "کلرادو بولدر "( Colorado Boulder) آغاز گردید ولی قرار است از ۱۴ فوریه شرایط تغییر کند چراکه قرار است دانشجویان مجدد به دوران آموزش حضوری بازگردند.

دانشگاه کلرادو بولدر در آمریکا تصمیم گرفت ترم بهاری را به صورت آنلاین آغاز کند ولی مشکل عدم اطمینان در مورد نحوه برگزاری ترم در ادامه را از اواسط ماه فوریه از بین ببرد.

این دانشگاه اعلام کرد بزرگترین درسی که از ترم پاییز گرفته، این است که مدیران دانشگاه‌ها در استراتژی‌های خود در نیمسال دوم سال تحصیلی آشفتگی کمتری دارند.

دو مسئله‌ای که مدیران بر آن‌ها متمرکز شده‌اند، حذف عدم قطعیت در برنامه‌ریزی و تمرکز بیشتر بر جنبه‌های اجتماعی و تاثیرات پاندمی "کووید-۱۹" است.

دانشگاه "کلرادو بولدر " بیشترین میزان شیوع "کووید-۱۹" در میان دانشگاه‌های ایالت کلرادو در طول ترم پاییز را داشت و وضعیت خود را به آموزش حضوری، آموزش آنلاین و آموزش ترکیبی تغییر می‌داد.

پت اورورک ، مدیر عامل موقت دانشگاه گفت: ما دو درس مهم آموختیم. یکی از سخت ترین موارد برای دانشجویان و همچنین اساتید و کارکنان ما، عدم اطمینان و تغییر وضعیت‌های مختلف آموزشی و انتظارات متفاوت بود.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی که ما شروع ترم بهار برای آموزش حضوری را به تاخیر انداختیم، این بود که اجازه دهیم همه چیز در جامعه به ثبات برسد تا بتوانیم در شرایطی قرار بگیریم که اطمینان بیشتری داشته باشیم.

اورورک ادامه داد: ما از تجربه ترم پاییز نسبت به اهمیت عوامل اجتماعی برای دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان خود آموختیم.بنابراین در مسائلی مانند خوابگاه، غذاخوری و پرسنل سرمایه‌گذاری بیشتری کردیم تا تجربه ایمن‌تری داشته باشیم.

دانشگاه "کلرادو بولدر " دانشجویان، اعضای هیات علمی، کارکنان و خانواده‌های آنها را تشویق کرده که از تست کرونایی که توسط دانشگاه گرفته می شود، استفاده کنند.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 653447 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟