سقوط بهمن در ارتفاعات زاگرس

به گزارش رکنا، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه بر اساس خروجی آخرین مدل‌های هواشناسی از امروز (۸دی) تا اواخر هفته در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است، اظهار کرد: طی این مدت در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: امروز (۸ دی) همچنین در برخی مناطق استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شمال شرق خوزستان، ایلام، شمال استان‌های فارس و بوشهر، جنوب استان‌های کرمانشاه، مرکزی و همدان افزایش ابر، بارش پراکنده، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و غرب اصفهان به‌صورت برف خواهد بود، گفت: تا اواخر هفته در بیشتر مناطق کشور افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ضمن تاکید بر اینکه طی این مدت در ارتفاعات زاگرس جنوبی احتمال سقوط بهمن وجود دارد، اظهار کرد: طی دو روز آینده خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۹ دی) نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۱۰ دی) نیز نیمه ابری و همراه با غبار محلی، در بعد ازظهر کاهش ابر با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود./ایسنا  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 645133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟