راه اندازی کاروناوال شادی و جشن انار شب یلدا در تهران

به گزارش رکنا، مهدی بصیری با اعلام این خبر گفت: به مناسبت شب یلدا کاروان شادی با حرکت در محلات این منطقه و اجرای جشن و موسیقی، شادی و نشاط را برای شهروندان به ارمغان می آورد.

او ادامه داد: به همین مناسبت مجموعه شهربانوی بوستان ولایت نیز ضمن ایجاد گذر پاییزی و تزیین آن با نمادهای شب یلدا برای تهیه عکس یادگاری، از بانوان تهرانی با برپایی جشن انار و اجرای نمایش و قصه خوانی شب یلدا همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی میزبانی خواهد کرد.

بصیری همچنین به تدارک برنامه یلدای مهربانی اشاره کرد و گفت: طی این برنامه علاوه بر اهدای غذا و سبدهای کالا حاوی میوه و آجیل به خانواده های کم برخوردار،2 هزار ماسک نیز بین این خانواده ها توزیع خواهد شد.

به گفته این مسئول غبار روبی مزار و تقدیر از خانواده معظم شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزاری مسابقه های مجازی با عناوین آیین های یلدایی و حافظ خوانی کودکان، مسابقه نقاشی و عکاسی با موضوع یلدا، شعرخوانی، خاطره نویسی و قصه گویی یلدایی، مسابقات ورزشی، انتشار محتوای مرتبط با آیین های شب یلدا در ایران و توزیع استیکر های انار حاوی پیام های بهداشتی در محدوده منطقه از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت شب یلدا است.

بصیری با اشاره به تقارن شب یلدا با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: به همین مناسبت طی ویژه برنامه ای با تعدادی از پرستاران این منطقه دیدار و از آنان تقدیر می شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 641537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟