اسامی داروهای کرونا که شامل بیمه هستند

به گزارش رکنا ، معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: داروهای هیدروکسی کلروکین سولفات و کلروکین فسفات در بخش سرپائی و داروهای اینترفرون بتا در بخش بستری ، برای بیمه شدگان مبتلا به کرونا تحت پوشش قرار دارد.

به گزارش ایسنا، مهدی رضایی گفت: مبنای عملکرد سازمان بیمه سلامت برای پوشش داروها و خدمات بیمه شدگان مبتلا به کرونا دستورالعمل های تدوین شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

وی افزود: این دستور العمل از ابتدای شیوع این بیماری ، بروز رسانی شده و جهت اجرا ابلاغ شده است.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت تصریح کرد: بر همین اساس و به موجب ابلاغیه معاون درمان وزارت بهداشت در خصوص نسخه هشتم راهنمای تشخیص و درمان کووید -19 ، داروهای هیدروکسی کلروکین سولفات و کلروکین فسفات در بخش سرپائی و داروهای اینترفرون بتا در بخش بستری، برای بیمه شدگان مبتلا به کرونا تحت پوشش قرار دارند.

وی اظهار داشت: این داروها پیش از این نیز در فهرست تعهدات سازمان قرار داشته اند که به موجب این ابلاغیه، برای درمان کووید 19 نیز پذیرش و پرداخت می شود.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، رضایی تاکید کرد: همچنین از تاریخ ۲۵ آبان سال جاری، به موجب ابلاغیه مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مصوبه هفتاد و نهمین جلسه شورای عالی بیمه سلامت کشور، داروهای فاویپیرواویر و رمدسیویر، جهت درمان کووید 19 مبتنی بر پروتکل های وزارت بهداشت، از تاریخ مذکور تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت افزود: سایر داروهای مورد استفاده اعم از داروهای مسکن، ضد سرفه، ضد تهوع، داروهای ضد انعقاد و آنتی بیوتیک بر اساس فهرست تعهدات بیمه پایه و طبق مفاد راهنمای تجویز ابلاغی ، برای درمان این بیماران ، پرداخت می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 639019 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟