با وجود آموزش مجازی باز هم از دانشجویان آمریکایی تست کرونا گرفته می شود

به گزارش رکنا، دانشگاه ایلینوی در سه پردیس خود یک میلیون تست ابتلا به کووید-19 که با استفاده از فناوری مبتنی بر بزاق افراد طراحی شده است، از اعضای دانشگاهی خود دریافت کرد.

اغلب تست‌ها یعنی بیش از ۹۳۰ هزار تست، در پردیسی دریافت شد که محققان این تست را در تابستان توسعه داده بودند.

در پردیس شیکاگوی این دانشگاه نیز بیش از ۵۰ هزار تست دریافت شد و در پردیسی دیگر ۲۵ هزار آزمایش گرفته شد.

تیم کیلین رئیس این سیستم دانشگاهی اظهار کرد: این آزمایش مدیران را قادر می‌سازد درهای کلاس‌ها را باز نگه دارند و فرصت یادگیری حضوری را فراهم کنند.

وی ادامه داد: این برنامه آزمایش‌گیری به ما اجازه می‌دهد به طور منظم از هر دانشجوی دانشگاه و همچنین اعضای هیات علمی و کارکنان تست کرونا بگیریم.

کیلین افزود: ۱ میلیون آزمایشی که تا به امروز انجام شده، به ما این امکان را می‌دهد که افرای با تست مثبت را به سرعت قرنطینه کنیم و میزان شیوع بیشتر را به حداقل برسانیم.

طی دوران دریافت این تست‌ها مشکلاتی از جمله انتظار طولانی‌تر برای نتایج آزمایش نیز گزارش شد.

دانشجویان بر اساس میزان قرارگیری در معرض خطر مثلا اینکه در خوابگاه یا خارج خوابگاه زندگی می‌کنند، ۳ بار در هفته آزمایش می‌شوند.

با این شرایط و پروتکل‌های تعیین شده، میزان تست مثبت بین دانشجویان و کارمندان دانشگاه در سه پردیس کاملا پایین‌تر از باقی ایالت باقی مانده است.

این تست ها در حالی دریافت شدند که آموزش آنلاین این دانشگاه در ترم آتی هم به قوت خود باقی است.

دانشگاه ایلینوی هنوز هم به دنبال دریافت مجوز از سازمان غذا و دارو برای گسترش بیشتر آزمایش خود است.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 638747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟