مسئولان جلوی تکرار بحران آب را بگیرند

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام جاسم عبادی در خطبه‌ های نماز جمعه شهر چمران اظهار کرد: در مورد بارندگی و آبگرفتگی معابر در شهر شهید چمران، شهرک بعثت و شهر بندر امام خمینی(ره) چند نکته را متذکر می‌شوم، ان‌شاءالله در آینده شاهد چنین مشکلاتی برای مردم نباشیم و مسئولان نقاط آسیب‌پذیر و مشکلات را پیدا کرده و از امروز برای برطرف کردن آن اقدام کرده و موضوع را به آینده موکول نکنند.

وی افزود: در این آب‌گرفتگی مردم متضرر شدند و زندگی آنها دچار خسارت‌های زیادی شده و باید جبران خسارت شود. در این شرایط سخت اقتصادی نباید بگذاریم مردم فشار مضاعفی را متحمل شوند، در این رابطه مسئولان قول‌هایی داده‌اند که ان‌شاءالله عملی شود.

خطیب جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد:اگر سخنی یا حرفی می‌زنیم از سر بغض و کینه نیست بلکه از روی دلسوزی و در راستای حل مشکلات مردم است چرا که گاهی مشاهده می‌شود مشکلات و گرفتاری مردم مورد غفلت قرار می‌گیرد.

عبادی تأکید کرد: همه ما مسئولان نوکر و خادم مردم هستیم. مردم ولی نعمت ما هستند و نباید در خدمت به آنها کوتاهی کنیم، از صبوری مردم شریف و نجیب و انقلابی صمیمانه تشکر می‌کنم و اعلام می‌کنم تا آخرین لحظه کنار آنها خواهم ماند.

وی اضافه کرد: از حضور و پیگیری مشکلات مردم توسط نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز ، فقیه بزرگوار و زعیم حوزه‌های علمیه و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و سایر نمایندگان مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ائمه جمعه شهرستان بندر ماهشهر و فرمانده سپاه استان خوزستان تقدیر و تشکر می‌کنم.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 635984 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟