نماینده مجلس : مراقب باشیم از کرونا در دقیقه 90 گل نخوریم !

به گزارش رکنا، سیدمحمد پاک‌مهر به موفقیت‌آمیز بودن اجرای محدودیت‌های کرونایی اشاره کرد و گفت: نتایج حاصل از اجرای محدودیت‌های اخیر مثبت بوده و در صورت تداوم مثبت‌تر هم خواهد شد اما هر گونه قصور و سهل انگاری در این برهه زمانی باعث گل خوردن از کرونا در دقیقه 90 می‌‎شود؛ محدودیت‌هایی که اعمال شده در راستای سیاست های بهداشت محور بوده و باید جدی گرفته شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس با بیان اینکه رویکرد بهداشت محور بر درمان محور مقدم و نسبت به آن کم هزینه‌تر و موثرتر است، افزود: اقدامات اخیر و اجرای محدودیت‌ها نتیجه بسیار خوبی داشته اما اثر بخشی آن زمانی تکمیل می‌شود که در نیمه راه رها نشود. نتایج حاصله از قرنطینه نباید ما را فریب دهد در این صورت است که می‌توانیم کرونا را مهار و زنجیره انتقال را بشکنیم.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به کاهش آمار مرگ و میر کرونایی، تاکید کرد: تداوم محدودیت‌ها و پایبندی مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ماندن در خانه در گروی حمایت دولت از اقشار کم‌درامد و آسیب پذیری است که درامد ثابت نداشته و روزمزد هستند تنها در این صورت است که مردم همراهی کرده و می‌توانیم زنجیره انتقال بیماری را قطع و میزان سرایت ویروس را کنترل کنیم. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 635978 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟