عملکرد سازمان بیمه سلامت زیر ذره بین مجلس

به گزارش رکنا، زهرا شیخی درباره جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان گفت: جلسه امروز با حضور رئیس سازمان بیمه سلامت ایران برگزار شد و ایشان گزارشی از عملکرد این سازمان و برنامه های آتی آن آن ارائه دادند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت ادامه داد: طبق گزارش ارائه شده این سازمان، اقداماتی برای الکترونیکی شدن خدمات انجام داده و از پوشش همگانی بیمه حمایت می کند.

وی ادامه داد:بنا بر گزارشات رئیس سازمان بیمه سلامت ایران تغییر در نظام پرداخت بیمه به موسسات و ارائه دهندگان خدمت جهت مدیریت منابع و حمایت از برنامه پزشک خانواده روستایی با پرداخت های به موقع را در دستور کار دارد و بر اجرای نظام ارجاع در جامعه شهری نیز تاکید شده است.

نماینده مردم اصفهان با بیان این که حمایت از برنامه های جدید در ارائه خدمات سلامت همچون مراقبت در منزل در دستور کار سازمان بیمه سلامت است، ادامه داد: سازمان بیمه سلامت پیگیر تجمیع منابع حمایتی دولت در یک جا و به رسمیت شناختن بیمه سلامت به عنوان تامین کننده مالی و حفاظت از بیماران است گسترش حمایت بیمه ای از بیماران صعب العلاج و بیماران خاص و توجه به خدمات توانبخشی نیز از دیگر برنامه های بیمه سلامت محسوب می شود. /ایلنا   آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 634413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟