اتصال ایستگاه های مترو به مراکز درمانی

به گزارش رکنا، اسماعیل سلیمی، معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره نشستی که با حضور نمایندگانی از شرکت مترو ، سازمان پدافند غیرعامل کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان اورژانس کشور برگزار شد،گفت: در این نشست الزامات و ضرورت های اتصال برخی ایستگاه های مترو از جمله ایستگاه های در دست افتتاح به مراکز درمانی و نیز پیش بینی استقرار واحد اورژانس در این مجموعه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: به منظور تحقق این موضوع راهکارهایی از جمله مکاتبه با شورای اسلامی شهر تهران، معاونت مربوطه در ریاست جمهوری، کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، سازمان برنامه و بودجه، سازمان پدافند غیر عامل و ستاد پدافند غیر عامل وزارت بهداشت و آموزش پزشکی مورد تصویب قرار گرفت. در عین حال اعلام شد که شرکت مترو برآورد هزینه مربوطه به اجرای گالری و رمپ این اتصال را در قالب دو ایستگاه موجود و در حال احداث ارائه کند.

سلیمی افزود: همچنین مقرر شد پیش نویس توافقنامه تشریحی با هدف تعیین مسئولیت ها و تقسیم وظایف از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ظرف یک ماه آینده تهیه شود. وزارت بهداشت نیز زمینه های مربوطه از جمله مکاتبات لازم با دانشگاه علوم پزشکی را با همکاری شرکت مترو انجام دهد.

معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: اجرای مانور قطع برق با هدف تمرین و ارتقای آمادگی دست اندرکاران شرکت مترو از دیگر مصوبات این جلسه بود.   آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 634341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟