شهرداری در حمایت از تاکسیرانان برنامه دارد

به گزارش رکنا، محمد روشنی، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران درباره انجام تبلیغات بر روی تاکسی‌های پایتخت اظهار داشت: این اقدام قرار است به زودی با هماهنگی پلیس راهور و وزارت کشور انجام شود.

وی با اشاره به اینکه مجوز انجام تبلیغات بر روی تاکسی‌های پایتخت پیش از این در شورای عالی ترافیک تصویب شده بود، گفت: در شرایط کرونا رانندگان تاکسی دچار خسارت‌های زیادی به دلیل کاهش آمار مسافر شده‌اند بر همین اساس به زودی با هدف ارتقای درآمد رانندگان تبلیغات بر روی تاکسی‌ها در پایتخت انجام می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: بخش اعظم درآمد حاصل از تبلیغات بر روی تاکسی‌ها به تاکسیران تعلق خواهد گرفت.

روشنی با بیان این که ۸۰ هزار تاکسی فعال در شهر تهران وجود دارد، خاطرنشان کرد: به دنبال ارتقاء معیشت و رفاه تاکسیرانان هستیم و برهمین اساس به زودی وامی توسط شهرداری به آنها تعلق خواهد گرفت که بازپرداخت آن به صورت بلندمدت است و جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

وی گفت: طی تفاهمی با بانک مهر اقتصاد و صندوق کارآفرین برنامه‌هایی نیز برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده در پایتخت خواهیم داشت. /فارس  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 632749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟