ایستگاه های شلوغ مترو کدامند؟

متروی تهران/ به گزارش رکنا؛ فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه روزانه تمامی ایستگاه ها و خطوط متروی تهران و حومه به صورت دقیق رصد می شود افزود: در حال حاضرتمام خطوط ما با کاهش مسافر همراه هستند و تنها ایستگاه های تقاطعی مترو که همیشه شلوغ تر از ایستگاه های دیگر بوده با حجم بیشتر مسافر در ساعات پیک روبرو هستند و شهروندان برای حفظ سلامت خود و دیگران باید زمان سفر خود را مدیریت کنند.

وی تصریح کرد: رصد دائمی ما از وضعیت ایستگاه های مترو نشان می‌دهد که برخی از ایستگاه ها خلوت بوده، اما در ایستگاه‌های تقاطعی که مسافران یک قطار تخلیه و وارد خط دیگری می‌شوند، ازدحام و شلوغی قابل پیش‌بینی و اجتناب‌ناپذیر است، بنابراین چاره‌ای جز رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله زدن ماسک توسط مسافران نداریم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه سرفاصله حرکت قطارها در خط دو، ۳ دقیقه و خطوط یک و چهار مترو ۳٫۵ دقیقه است گفت: تمامی پرسنل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از ابتدای شیوع ویروش کرونا تاکنون همانند کادر درمان مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند.

وی تصریح کرد: متروی تهران از ساعت ۵:۳۰ صبح کار خود را آغاز و بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تا ساعت ۲۲ خدمات رسانی می کند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: متروی تهران ستون فقرات حمل و نقل عمومی است و سفر کردن برای تمامی شهروندان با این وسیله حمل ونقل پاک، ایمن و سریع آسان تر شده، اما در این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا مسافران باید زمان سفر خود را مدیریت کنند و با رعایت پروتکل های بهداشتی وارد شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری شوند.

وی با اشاره به اینکه در ایستگاه صادقیه به دلیل اینکه قطارهای خط کرج با ظرفیت بیشتری به ایستگاه تهران(صادقیه) می رسند افزود: در ساعات پیک با ورود یک قطار، موجب می شود قطارهای درون شهری بخصوص در ایستگاه های تقاطعی با ازدحام بیشتری روبرو شوند. از مسافران می خواهیم صبور باشند و از قطار بعدی استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران، خاطرنشان کرد: برخی ایستگاه‌ها مانند ایستگاه امام خمینی(ره)، تهران(صادقیه)، دروازه دولت و دیگر ایستگاه های تقاطعی نسبت به سایر ایستگاه‌های دیگر شلوغ‌تر است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 630509 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟