میادین میوه و تره بار تعطیلی ندارند

به گزارش رکنا، سعید راد با اعلام اینکه روز پنجشنبه ازدحام خرید در مراکز میوه و تره بار زیاد بود افزود: برخی هموطنان فکر می‌کنند تعطیلی دو هفته‌ای مشاغل شامل مراکز میوه و تره بار هم می‌شود.

وی با اعلام اینکه از ابتدای آذر و همزمان با اجرای طرح جامع مبارزه با کرونا ۲۵۰ میدان و بازار میوه و تره بار تهران از ساعت ۸ تا ۱۹ باز خواهند بود گفت: در روز‌های جمعه نیز مراکز میوه و تره بار از ساعت ۸ الی ۱۳ بی وقفه به هموطنان خدمات دهی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میوه و تره بار تهران با تاکید بر اینکه هموطنان باید هنگام خرید از دستکش استفاده کنند تا هنگام دستچین محصولات مورد نیاز، دست هایشان آلوده نشود از مردم خواست حتما فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

راد همچنین از ادامه عرضه گوشت مرغ در میادین میوه و تره بار خبر داد و گفت: روز‌های عادی حدود ۴۰ تا ۵۰ تن گوشت مرغ در میادین تهران عرضه می‌شد، اما امروز به علت تقاضای بالا هموطنان ۹۱ تن گوشت مرغ با قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه شد.

وی همچنین از عرضه مرغ منجمد در همه میادین میوه و تره بار با قیمت ۱۵ هزار تومان خبر داد و افزود: مشکل کمبود گوجه فرنگی نیز رفع شده است و اکنون همه مراکز، گوجه فرنگی را متناسب با کیفیت آن با قیمت ۶ هزار و ۹۵۰ تا ۹ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌کنند.

مدیر عامل سازمان مدیریت میوه و تره بار همچنین از عرضه روغن مایع با قیمت مصوب در همه میادین خبر داد و گفت: روغن جامد نیز در هفته‌های آینده در میادین میوه و تره بار عرضه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 629628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟