تشخیص زود هنگام در فرودگاه ها

کرونا/به گزارش رکنا؛ سیاوش امیرمکری در این دیدار خواستار ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به کارکنان این شرکت از سوی دانشگاه های علوم پزشکی کل کشور و به طور خاص کارکنان در مشاغل حاکمیتی شد. امیرمکری همچنین با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح کشور و به تبع آن در میان کارکنان شرکت فرودگاه ها از ستاد مبارزه با کرونا برای غربالگری و تشخیص زود هنگام بیماری و جلوگیری از سرایت به آن به دیگر همکاران خواستار همکاری بیشتر شد.

رفع دوگانگی در برخی دستورالعمل ها، عدم استقرار نیروهای وزارت بهداشت در مبادی ورودی برخی از فرودگاه های کشور، بررسی نحوه حذف برخی از نقاط ایستایی مسافران از بدو ورود به ترمینال ها تا زمان سوار شدن به هواپیما از دیگر موضوعاتی بود که توسط امیر مکری مطرح شد.

در این دیدار دکتر زالی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در صنعت هوانوردی کشور و فرودگاه های زیر مجموعه شرکت فرودگاه ها، ضمن ارائه راهکارهای همکاری با این شرکت، از انعکاس برخی از مسائل شرکت فرودگاه ها که نیاز به اخذ تصمیم در ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد، در کمترین زمان ممکن قول مساعد داد. گفتنی است؛ در این دیدار دکتر نوروزی مشاور پزشکی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها، مرادی عضو هیات مدیره و راهبر عملیات هوانوردی و گلیج مدیرکل بحران، پدافند غیرعامل شرکت حضور داشتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626708 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟