یک بالگرد زمینگیر هلال احمر، پرید

به گزارش رکنا، مهدی ولی پور رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در این باره گفت: امداد هوایی از سریع‌ترین روش‌های امداد و نجات به ویژه در موارد بحرانی است و تاکنون اقدامات موثر بسیاری از به وسیله بالگردهای جمعیت هلال احمر انجام شده که از جمله آن می‌توان حضور پشتیبانی کننده در حریق جنگل‌ها، اعزام نیرو و کمک‌های امدادی به مناطق زلزله زده و سیل زده، ارسال آذوقه به مناطق درگیر برف، امدادرسانی در حوادث و ... اشاره کرد.

تعمیر و بازگرداندن بالگردهای زمینگیر شده

وی ادامه داد: در همین راستا نیز جمعیت هلال احمر تصمیم به تعمیر و بازگرداندن بالگردهای زمینگیر شده به چرخه امداد و نجات گرفت و در همین راستا طرحی برای تعمیر بالگردها در دستور کار قرار گرفت و در تازه ترین اقدام با تعمیر یک بالگرد جمعیت هلال احمر، تعداد بالگردهای آماده این جمعیت به 19 فروند رسید.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه تمام مراحل بازسازی و تعمیر این بالگرد تماما به دست نیروها و متخصصین داخل کشور انجام شد، گفت: به زودی یک بالگرد دیگر نیز تعمیرشده و به چرخه امداد ونجات بازخواهد گشت که با این اوصاف شمار بالگردهای تعمیر شده به 20 فروند خواهد رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 626144 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟