تخصیص 100 تن سیما جهت تکمیل 17هزار واحد مسکن در مناطق محروم

مناطق محروم/ به گزارش رکنا، به دنبال درخواست رئیس کمیته امداد از رئیس بنیاد مستضعفان برای مساعدت در پروژه تکمیل مسکن مددجویان این نهاد، سید پرویز فتاح دستور داد تا 100 هزار تن سیمان رایگان برای تکمیل ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان و بوشهر از سوی بنیاد مستضعفان به این نهاد واگذار شود.

رئیس بنیاد مستضعفان در خصوص اهدای 100 تن سیمان به کمیته امداد گفت: سیمان تخصیص داده شده از سوی بنیاد مستضعفان به منظور کاهش فشار اقتصادی و مساعدت به مددجویان در احداث واحدهای باقی مانده طرح تکمیل 17 هزار واحد مسکن مددجویی به کمیته امداد تحویل می‌شود.

فتاح با اشاره به سیاست بنیاد مستضعفان برای حمایت از پروژه های احداث مسکن برای اقشار کم درآمد افزود: کارخانه های سیمان بنیاد مستضعفان در سال های 97 و 98 بخش قابل توجهی از تولیدات خود را به صورت رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سوانح و حوادث طبیعی تخصیص دادند و در آینده نیز از ظرفیت آنها برای کمک به احداث مسکن برای اقشار کم درآمد استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش هزینه ساخت مسکن در کشور با توجه به گرانی های اخیر خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان تلاش می‌کند، گرانی های اخیر مانع از توقف پروژه های تامین مسکن محرومان نشود و تعهدات گذشته، در بازه زمانی تعیین شده به محرومان تحویل داده شود.

بنا به این گزارش، بر اساس دستور صادر شده، 42 تن سیمان به استان کرمان، بیش از 37 تن به استان کرمان، 20 تن به خراسان جنوبی و بیش از 7 تن سیمان رایگان نیز به استان بوشهر اهداء خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625796 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟