خروج مازندران از شرایط بحرانی کرونا

کرونا/ به گزارش رکنا، حسین حسن نژاد گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در روز شنبه مورخ 10/08/1399 و ابلاغ آن در روز بعد؛ ممنوعیت تردد به 25 مرکز استان که دارای شرایط حاد و بحرانی کرونایی بوده اند اجرایی شد.

وی با بیان این که بر اساس مصوبه دیگر ستاد ملی مقابله با کرونا در روز یادشده؛ مبنی بر اعمال محدودیت هـایی از مبادی ورودی تهران و البرز به سمت شمال؛ گذر از مبـادی فـوق الذکر به شمال از دیروز تا دیروز جمعه ممنوع شده است، یادآور شد: نیروی انتظامی موظف است که از ورود خودروهای با پلاک تهران و البرز به مازندران از جاده های اصلی و حتی فرعی جلوگیری کند و متخلفان نیز براساس این مصوبه جریمه خواهند شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه با اشاره به این که در 25 مرکز استان مورد اشاره شاهد شرایط حاد و بحرانی شیوع بیماری کرونا هستیم و خوشبختانه در مرکز استان مازندران و شهرستان های استان این شرایط حاکم نیست، گفت: تحقق این مهم مرهون همکاری و همراهی مردم فهیم استان در رعایت پروتکلها، تلاش وقفه ناپذیر کادر خدوم و تلاشگر درمانی و زحمات و مساعی همه دستگاه ها و نهادهای درگیر مقابله با این بیماری بوده است.

حسن نژاد از مردم استان به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی تشکر کرد و یادآورشد: باید از مردم مازندران که ضمن درک شرایط موجود و رعایت پروتکل های بهداشتی، این زمینه را تمهید کردند تا استان ما در زمره استان های با وضعیت قرمز قرار نگیرد، قدردانی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از مردم انتظار داریم برای تثبیت و تقویت شرایط موجود همچنان رعایت الزامات بهداشتی و اقدام برای انجام پروتکل ها را استمرار بخشند تا به شرایط مطلوب تری در مبارزه با این بیماری منحوس دست پیدا کنیم.

حسن نژاد ابراز امیدواری کرد تا سطح رعایت پروتکل های بهداشتی در استان با محدودیت سفری که اکنون ستاد ملی کرونا اعمال کرد، به نقطه مطلوبتر از شرایط فعلی برسد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 623119 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟