مدیریت شهری در پروژه های پر هزینه خلاصه نمی شود

مدیریت شهری/ به گزارش رکنا، سید محمود میر لوحی در دویست و چهل و ششمین جلسه شورا گفت: ابتدا فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر بزرگ اسلام و نیز فرا رسیدن روز 13 آبان را تبریک می گویم و باید گفت امروز بیش از هر زمان دیگری ظلم استکبار بر ملت ما نمایان شده است.

وی ادامه داد: 6 برنامه در تهران در خصوص تاب آوری شهر، ارتقا کیفیت زندگی و عدالت در توزیع فرصت و امکانات در بحث آب و فاضلاب وجود دارد که از جمله می توان به جمع آوری آب های سطحی اشاره کرد که متاسفانه خوب بازتاب داده نشده است. تکمیل این رینگ کمک بزرگی به تاب آوری شهر می کند.

میر لوحی افزود: تکمیل پروژه فاضلاب که باید 4 ساله تمام شود، لایروبی مسیل ها، راه اندازی تصفیه خانه شماره 6 و بحث ذخایر آب منطقه ای مسائلی است که می طلبد هم شورا و هم شهرداری در مورد آن کار مستقلی انجام دهند تا بازتاب مناسبی داشته باشد این در حالی است که رقبای ما هر روز کوچکترین اقدامات خود را بازتاب می دهند.

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورا گفت: 250 میلیارد تومان منابع راه اندازی تصفیه خانه شماره 6 منابعی است که این شورا تامین کرده و اگر نبود تصمیمات این شورا، با همان 14 میلیارد تومان مصوب برای این پروژه، تصفیه خانه شماره 6 تا 10 سال دیگر هم راه اندازی نمی شد.

سید محمود میرلوحی در ادامه با اشاره به لزوم ارائه گزارش مالی پروژه طبقاتی صدر گفت: با وجود اینکه هفت سال از اتمام پروژه صدر می گذرد اما گزارش مالی قراردادهای آن با وجود پیگیری های متعدد هنوز به شورای شهر ارائه نشده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622389 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟