‎اعتراض سخنگوی شورا نسبت به تبعیض بین خبرنگاران شورای شهر تهران

کرونا/ ‎به گزارش رکنا، علی اعطا روز یکشنبه در دویست و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران خطاب به محسن هاشمی رئیس این شورا تذکر داد و گفت: به دلیل وضعیت کرونا قاعده‌ای را در خصوص حضور خبرنگاران در صحن شورای اسلامی شهر تهران مبنى بر منع حضور در صحن در دوران کرونا تنظیم شد و طی دو روز گذشته این قاعده با مخالفت خبرنگاران مواجه شد اما بنده و همکاران روابط عمومی شورا خبرنگاران را متقاعد کردیم که تنظیم این قاعده برای سلامت آنان است.

‎وی افزود: اما امروز شما دستور دادید که صرفا صدا و سیما در صحن حضور پیدا کند؛ و من دلیل این تبعیض را متوجه نمی شوم.

‎وی با طرح این پرسش از رییس شورا که چه فرقی بین صدا و سیما با سایر خبرگزاری ها از جمله ایسنا، ایرنا، فارس، تسنیم، باشگاه خبرنگاران و سایر رسانه ها، وجود دارد؟ گفت: اگر قرار است ما یک قاعده کلی قائل شویم، تبعیض معنایی ندارد اما اگر قرار است به یک رسانه امتیاز خاصی بدهیم، از چند روز قبل اعلام کنیم که این قاعده برای همه است غیر از صدا و سیما تا ما بتوانیم توضیح دهیم.

‎اعطا با تاکید بر اینکه من نسبت به این رفتار گلایه‌مند هستم، گفت: در حال حاضر اعضای جلسه ۱۴ نفر است و اگر به ۱۵ نفر برسد و با خروج بنده جلسه از رسمیت نیوفتد به عنوان اعتراض به این رفتار، حتما جلسه را ترک خواهم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟