لزوم مراقبت شهرداری از درختان مجاور اردوگاه منظریه

قطع درختان/ به گزارش رکنا، سید آرش حسینی میلانی در دویست و چهل و ششمین جلسه شورا با تبریک میلاد رسول اکرم (ص) در تذکری درباره برپایی سایت برف‌روبی و انباشت نمک در محوطه اردوگاه منظریه تهران گفت: حفظ اردوگاه منظریه برای شهر تهران بسیار مهم است و از محدود پهنه‌های پیوسته سبز در شمال شهر تهران است.

وی با بیان اینکه صیانت و حفاظت از فضای سبز اردوگاه شهید باهنر جزو اولویت‌های شهر است، اظهار داشت: مدیریت شهرداری باید حساسیت و اهتمام لازم را در این باره داشته باشد. متاسفانه در چند روز گذشته، شهرداری ناحیه 4 منطقه یک، اقدام به برپایی سایت برف‌روبی در قسمت غربی اردوگاه منظریه کرده است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در سال 97 نیز احداث سایت برف‌روبی و انتشار غبار نمک منجر به صدمه جدی به 40 اصله درخت اطراف آن شد ولی همچنان شاهد تکرار این اقدام هستیم.

حسینی میلانی با تاکید بر ضرورت حفاظت از فضای سبز تصریح کرد: با توجه به ضرورت حفاظت از فضای سبز به شهرداری تهران تذکر می‌دهم در اسرع وقت نسبت به رفع خطر از درختان مجاور اقدام کرده و سازمان بوستان‌ها نیز تکلیف بر زمین مانده تهیه شناسنامه برای این اردوگاه را به سرانجام برساند و گزارشی از اقدامات انجام شده را به شورای شهر ارسال کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟