بیش از 20 مدیر استان قزوین درگیر کرونا شدند

به گزارش‌ رکنا ، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر گفت: از لحاظ تولید ماسک و مواد ضدعفونی قزوین یکی از استان‌هایی است که دست برتر را دارد و ظرفیت تولید یک میلیون ماسک را در اختیار دارد و هم اکنون روزانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار ماسک تولید می‌شود و این در حالی است که نیاز استان ۱۵۰ هزار ماسک در روز است.

وی افزود: هم اکنون دو میلیون ماسک ذخیره سازی شده است تا در موضوع افزایش قیمت ماسک و فصل پیش رو مشکلی نداشته باشیم و مواد شوینده و ضدعفونی لازم توسط واحد‌های تولیدی استان تولید شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: برخی از مردم بیمار‌های دیگری دارند و به ناچار باید به بیمارستان مراجعه کنند و لذا نگرانی ما این است چگونه این موضوع را مدیریت کنیم که همه بیمارستان‌ها آلوده نشوند و بیماران غیرکرونایی ترسی برای مراجعه به بیمارستان نداشته باشند.

حبیبی خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی بعد از ۹ ماه شیوع ویروس کرونا مردم دچار افسردگی و روان پریشی شدند لذا این شرایط می‌طلبد در حوزه روان شناسی طلاب و دست‌اندرکاران امر ورود پیدا کنند و مردم را از طریق رسانه آگاه کنند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین تصریح کرد: بیش از ۲۰ مدیر استانی درگیر کرونا شدند لذا خواهش ما این است که برای رعایت حال جامعه از اجتماعات پیشگیری شود و اکنون توقع داریم که گروه‌های جهادی ظرفیت خود را اعلام و همکاری کنند و تقسیم کار اعلام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟