نصب دستگاه آنلاین پایش دودکش صنایع بزرگ در ری

 صنعتی / به گزارش رکنا، حسین توکلی در تشریح روند تحقق جهش تولید و توسعه در سطح شهرستان ری، افزود: قطعا صنایعی که پیوست های محیط زیستی را رعایت کنند در این شهرستان حمایت خواهند شد و در نقطه مقابل با متخلفان زیست محیطی در این شهرستان به شدت برخورد می شود.

وی ادامه داد: بی تردید راهبرد اصلی در خصوص مشکلات زیست محیطی پیشگیری و صدور اخطاریه است، ولی در صورت تکرار، با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد و این متخلفین باید از حوزه سرزمینی ری خارج شوند.

به گفته فرماندار ری، این شهرستان اولین نقطه برای سرمایه گذاری صنعتی در استان تهران قلمداد می شود. بر همین اساس واحدهای تولیدی باید پیوست‌های اجتماعی و زیست محیطی و مسئولیت های این دو حوزه را کاملا رعایت کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه اداره کل محیط زیست استان تهران نگاه ویژه ای برای حل مشکلات زیست محیطی شهرستان ری دارد و در همین راستا مشکلات محیط زیستی شهرستان همانند بوی نامطبوع اطراف فرودگاه امام خمینی(ره)، حمل روزانه ۸۰۰۰ تن زباله تهران به مجتمع پردازش و بازیافت آراد کوه در کهریزک، کارگاه های چربی سوزی، آلودگی صنایع نفتی جنوب تهران و جمع آوری دام فروشان غیرمجاز در ری در حال پیگیری است.

وی تاکید کرد: نصب دستگاه آنلاین پایش خروجی دودکش صنایع بزرگ مقیاس و آغاز مطالعه برای جانمایی محل جدید آراد کوه توسط شهرداری تهران از جمله اقداماتی است که بخشی صورت گرفته و بخشی دیگر از آنها نیز در حال پیگیری است و با تحقق این اقدامات گام بزرگی در راستای بهبود زیست محیطی در سطح شهرستان ری برداشته شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620090 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟