نماینده مجلس: بیماران کرونایی با درآمد ثابت باید حمایت شوند

کرونا / به گزارش رکنا، محمدحسین فرهنگی گفت: در این زمینه برای کسانی همچون کارگران، رانندگان، کارگران فصلی و ساختمانی و دارای شغل های با قرارداد موقت که با بستری شدن در مراکز درمانی خانواده آنها دچار مشکل می شوند، باید از سوی دولت و نهادهای حمایتی مورد پشتیبانی مالی قرار بگیرند.

وی اظهار داشت: به منظور اقدام حمایتی از افراد نیازمند، نماینده ای از کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی باید در بیمارستان ها و مراکز درمانی مستقر شوند تا به خانواده آنان تازمان اتمام مدت بستری و قرنطینه مساعدت شود.

فرهنگی اقدام برای برای تامین غیرحضوری اقلام بهداشتی مانند ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی برای امکان دسترسی عموم و جلوگیری از ازدحام مقابل واحدهای توزیعی را در شرایط کنونی شیوع شدید ویروس کرونا ضروری دانست.

وی ادامه داد: در این رابطه می توان از توان نیروی انسانی و تجهیزاتی بسیج یا جمعیت هلال احمر کمک گرفت تا با راه اندازی سایت یا شماره تماس های خاص بلافاصله بعد از تماس و درخواست، اقلام مورد نیاز را به درب منازل برسانند و هزینه تمام شده را دریافت کنند.

این نماینده مجلس یازدهم تاکید کرد: برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی سودجویان در بازار ماسک و مواد ضدعفونی، باید از کد ملی اشخاص متقاضی استفاده شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟