مسئولان ادارات کارمندان بیمار را به قرنطینه بفرستند

هشترود / به گزارش رکنا، امین امینیان از اداره فرهنگ وارشاد اسلامی خواست با رصد فضای مجازی واعلام به مراکز چاپ اعلامیه از کلیه اصنافی که در کار چاپ بنر واعلامیه هستند بخواهند تا اطلاع بعدی از اطلاع رسانی در مورد مجالس ترحیم وعروسی جدا خودداری کنند

فرماندار هشترود گفت :وضعیت شهرستان در حال حاضر نارنجی است اگر مردم به پروتکل های بهداشتی عمل نکنند ووضعیت به رنگ قرمز دربیاید مقررات وجرائم کرونایی که در تهران در قبال متخلفین اعمال می شود در این شهرستان نیز اعمال خواهد شد.

نماینده عالی دولت در هشترود متذکر شد: ۶۶ درصد آزمایش های ارسالی مثبت گزارش شده اند که این رقم برای هشترود آمار بالایی است و باید به ۱۰ درصد کاهش یابد. وی از مردم خواست از کارهای غیر ضرور حتما بپرهیزند وفقط برای تهیه مایجتاج خود به بازار وفروشگاهها مراجعه نمایند.

امینیان خاطر نشان کرد: کارهای غیر ضروری را باید تا زمان عبور از این بحران باید تعطیل کرد. وی از مسئولین متولی خواست که برگزاری عروسی در تالارها ممنوع است وتمام دستگاهها و مراکزی مانند تالارها و آرایشگاهها که برای مراسمات عروسی خدماتی ارائه می دهند، به قوه قضائیه معرفی خواهند شد.

فرماندار هشترود تاکید کرد: امروز منکری بالاتر از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی نیست و باید همه در این راه آمر به معروف باشیم.

فرماندار هشترود از مسئولان ادارات خواست اگر خودشان یا کارمند اداره به بیماری دچار شده است باید در قرنطینه باشد تا حالش بهتر شود.

وی یاد آوری کرد: مبتلایانی که شرایط قرنطینه را رعایت نمی کنند حتما جریمه خواهند شد.

انتشار آگهی برای دعوت به مراسم های عمومی از جمله مراسم ترحیم در فضاهای حقیقی و مجازی تهدید علیه بهداشت عمومی است و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

 

کدخبر: 619046 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟