امتیازی برای کادر درمانی کرونا در نظر گرفته شود

کرونا / به گزارش رکنا، عباس گودرزی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر بهداشت، اظهار کرد: باید تفاوتی بین نیروهای کادر درمانی که در دوران کرونا در مراکز درمانی سراسر کشور خدمت کرده‌اند با سایرین وجود داشته باشد. برخی از اینها چند دوره از طرح‌شان تمدید می‌شود لذا خواسته ما این است که به هر نحو ممکن جذب و به کارگیری شوند. همچنین نیروهای شرکتی مراکز درمانی و قراردادی‌های بیمارستان و مراکز درمانی مورد توجه قرار گیرند.

وی اضافه کرد: خواست عمومی نمایندگان این است که این افراد تبدیل وضعیت شوند و امتیازی به جهت خدماتی که در ایام کرونا داشتند به آنها داده شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به تجمیع نیروهای آماده به خدمت شهرستان در بروجرد از جمله نهضتی‌هایی که مشمول قانون استخدام شوند درخواست داریم نیروهای بومی را به تدریج از شهرستان بروجرد به شهر خودشان منتقل کنند تا فضا برای نیروهای بومی جهت استفاده از ظرفیت استخدامی شهرستان باز شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین هفته نیروی انتظامی را به مردم، فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی و همچنین فرمانده انتظامی لرستان و شهرستان بروجرد تبریک گفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 618754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟