لزوم حضور جدی شهرداری تهران در کنترل اپیدمی کرونا

شهرداری / به گزارش رکنا، ناهید خداکرمی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان این‌که کنترل اپیدمی کرونا نیازمند اقدامات جدی از سوی مردم و همه سازمان‌ها است، اظهار کرد: به شرایطی رسیدیم که همه باید مداخلات با هم و جدی برای کنترل کرونا داشته باشند.

وی با بیان این‌که شهرداری تهران براساس ماده 55 قانون شهرداری‌ها می‌بایست تمامی امکانات خود را برای کمک و توسعه آگاهی شهروندان به کار گیرد، گفت: می‌تواند با کمک بسیج محلات، شورایاری و غیره این مهم را انجام دهد و در زمینه‌ی کنترل و یا قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا موفق باشد.

وی با بیان این‌که شهرداری می‌تواند ایستگاه‌های توزیع ارزاق ماسک و مواد ضدعفونی کننده در سطح شهر راه‌اندازی کند، اظهار کرد: سازمان زیباسازی و فرهنگی هنری باید فعالانه در زمینه افزایش آگاهی مردم عمل کنند و حتی شهرداری می‌تواند از دستگاه‌های دولتی همچون بنیاد مستضعفان، سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد برکت دعوت کند تا در زمینه‌ی پیشگیری این اپیدمی به آن کمک کند.

رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران اضافه کرد: مردم فوت می کنند و برخی سازمان‌ها فقط نگاه می‌کنند و این در حالی است که باید شهرداری فعالانه‌تر در راستای حفظ سلامتی شهروندان اقدامات لازم را انجام دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 618263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟