قرنطینه ممکن نیست

کرونا / به گزارش رکنا، دکتر "آنتونی فائوچی" رییس موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی در آمریکا در اظهاراتی گفت که لازم است وضعیت شیوع کووید-۱۹ در این کشور بسیار بحرانی باشد تا قرنطینه سراسری اعمال شود.

به رغم افزایش موارد ابتلا و فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در ایالات متحده، رییس موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی این کشور می گوید که اوضاع بحران کووید-۱۹ باید "واقعا بسیار بد" باشد تا از قرنطینه سراسری حمایت کند.

به طور متوسط روزانه بیش از ۵۵ هزار مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در ایالات متحده شناسایی می‌شود و به گفته کارشناسان، این کشور در بحبوحه افزایش وحشتناک موارد ابتلا در فصل پاییز قرار دارد.

تاکنون بیش از ۸.۳ مورد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در ایالات متحده شناسایی شده و بیش از ۲۲۴ هزار نفر از آنان نیز جان خود را از دست داده‌اند.

دکتر آنتونی فائوچی افزود: با تمام اقدامات قبلی و فعلی صورت گرفته به منظور مهار شیوع کروناویروس، کشور از اعمال این محدودیت‌ها خسته شده است.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، وی تاکید کرد: ما به دنبال آن هستیم تا بکارگیریِ اقدامات بهداشت عمومی در تقابل با بازگشایی فعالیت‌های اقتصادی نباشد بلکه ورودی ایمن برای از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی صورت گیرد برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617919 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟