تداوم آلودگی هوا در پنج شهر کشور

آلودگی / به گزارش رکنا، صادق ضیاییان  با اشاره به اینکه طی امروز (۲۸ مهر) جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم است، اظهار کرد: این شرایط در شهرهای تهران، کرج، قزوین، اراک و اصفهان سبب غبار محلی می‌شود.

وی ادامه داد: از بعد ازظهر فردا (۲۹ مهر) و طی روز چهارشنبه (۳۰ مهر) با نفوذ جریانات خنک شمالی، کاهش نسبی دما، وزش باد و بارش در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ می‌دهد.

ضیاییان با بیان اینکه دریای خزر نیز طی این مدت مواج خواهد بود، گفت: طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۱ و ۲ آبان) نیز در سواحل شرقی خزر و ارتفاعات خراسان شمالی بارش پراکنده خواهیم داشت همچنین طی روز پنجشنبه در شمال شرق کشور کاهش نسبی دما دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در برخی نقاط استان های سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و شرق هرمزگان وزش باد شدید و گاهی خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۹ مهر) صاف همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۳۰ مهر) نیز صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617788 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟