محسن هاشمی : تهران در خطر است ، مسئولان سیاسی درحال متلک گفتن به یکدیگر هستند

پایتخت / به گزارش رکنا، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر  درباره وضعیت کرونا در پایتخت اظهار داشت: این روز‌ها آمار فوتی‌ها به دلیل ابتلا به کرونا در کشور به حدود ۳۰۰ نفر نزدیک شده و آمار مبتلایان به ۵ هزار نفر رسیده است.

وی افزود: همچنین در تهران آمار متوفیان کرونا به ۱۵۰ نزدیک شده و همه این آمار نشان می‌دهد که باید اقدامات ویژه‌تری جهت مقابله با کرونا انجام داد چراکه عملکرد و برنامه‌های قبلی چندان جواب نداده است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: باید به فکر تعطیلی کامل تهران و کلانشهر‌ها باشیم در غیر اینصورت از پس موج سوم کروونا بر نمی‌آییم.

هاشمی بیان داشت: از طرفی هم در پاییز آلودگی هوا تأثیر جدی بر روی سیستم ایمنی سالمندان و کودکان می‌گذارد و در حال حاضر تنها راه مقابله با کرونا تقویت سیستم ایمنی بدن است که نداشتن استرس و تغذیه مناسب در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: تأمین ویتامین برای بدن از طریق مصرف گوشت و مرغ، ماهی و میوه و سبزیجات ضروری است و متأسفانه قیمت این اقلام در بازار بسیار گران شده و مردم استرس گرانی اقلام را دارند و امکان تهیه آن برای‌شان مقدور نیست.

رئیس شورای شهر تهران گفت:‌مسؤولین سیاسی هم در حال حاضر هماهنگی لازم بین آن‌ها وجود ندارد و متأسفانه متلک‌های بی خود و بچگانه به یکدیگر مطرح می‌کنند و باید فکر اساسی برای حل مشکلات کرد.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که جهت رفع آلودگی هوا امسال در پایتخت چه اقدامی انجام می‌گیرد؟ گفت:‌هر ساله در آبان طرح ترافیک تقویت می‌شود و حتی از در منازل اجرای آن مدنظر قرار می‌گرفت که امسال نیز با کاهش تردد‌ها و تعطیلی‌ها باید میزان آلودگی را کمتر کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟