اضافه شدن ۲۰۰ تخت بستری به ظرفیت بیماران کرونایی در قزوین

کرونا / به گزارش رکنا، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر افزود: هم اکنون ۴۰۰ تخت ویژه بیماران کرونایی در استان قزوین وجود دارد که تمامی تخت ها اشغال بوده و نیاز مبرم به افزایش تعداد تخت های بیمارستانی داریم .

وی با بیان اینکه استان قزوین کماکان در شرایط کاملا قرمز قرار دارد، یادآورشد : با توجه به شیوع بیماری آنفلوآنزای فصلی و همزمانی این بیماری با کرونا، احتمال افزایش مبتلایان و نیاز مبرم به تخت‌های بیمارستانی وجود دارد و از هم اکنون در حال آماده سازی بخش‌های درمان برای خدمات رسانی هرچه بهتر به این بیماران هستیم.

حبیبی با اشاره به افزایش روند بسترها و فوتی‌ها در استان قزوین افزود: به همین منظور بیمارستان ارتش با ۶۰ تخت، رحیمیان ۴۰ تخت و ۱۰۰ تخت ویژه بیمارستان تامین اجتماعی و بیمارستان های خصوصی استان در نظر گرفته شده است .

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت:هم اکنون ۲ واحد اکسیژن ساز در بیمارستان‌های این استان وجود دارد و تعدادی کپسول‌های اکسیژن نیز ویژه بیماران پرخطر پیش بینی شده که در صورت نیاز به مراکز بیمارستانی افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه افزایش امکانات درمانی برای گروه‌های در معرض خطر هم پیش بینی شده، افزود: در صورت نیاز بیمارستان صحرایی دایر خواهد شد و همچنین درمانگاه‌های فرهنگیان و سپاه کار غربالگری بیماران را با کمک دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار دارند تا تعداد مراجعان به بیمارستان‌ها کاهش یابد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617192 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟