نزاع ودرگیری بیشترین درصد را درکل جرائم هشترود دارند

هشترود / به گزارش رکنا، امین امینیان گفت:بیش از ۷۰درصد جرائم در سطح شهرستان هشترود مربوط به نزاع ودرگیری است

وی با انتقاد از شهرداری های هشترود ونظر کهریزی در مورد عدم دخالت در مسائل فرهنگی واجتماعی ،از آنان خواست که در این مسائل نیز ورود کنند وطبق قانون به وظیفه ای که در این باره دارند جدیت نشان دهند.

امینیان متذکر شد :برای ساماندهی بافت های فرسوده شهرستان مبلغ یک میلیارد تومان جذب کرده ایم ودر حال حاضرمشغول ساماندهی این مناطق در شهرستان هستیم. که محوطه مسجد جامع ومحله سید درسی در حال حاضر ساماندهی می شوند.

فرماندار هشترود از افزایش طلاق در شهرستان اظهار نگرانی کردوگفت:متاسفانه طلاق نسبت به سه ماهه سال گذشته نسبت به حال حاضر بیش از ۲۰درصد افزایش نشان می دهد واین نگران کننده است ومیزان ازدواج نیز متاسفانه کاهش چشمگیری نشان می دهد.

نماینده عالی دولت از مسئولان ذیربط خواست که علت یابی نموده وریشه یابی دقیقی از این موضوع داشته باشند چون همه آسیب های اجتماعی مثل یک زنجیر به هم وصل شده اند ودر به وجود آمدن همدیگر کمک می کنند .به عنوان مثال اعتیاد باعث می شود طلاق بوجود آید وطلاق هم بالطبع باعث می شود که دیگر آسیب های اجتماعی رشدکنند.

امینیان یاد آوری کرد:کلیه دستگاهها وادارات باید با همفکری وتعامل نزدیک در کاستن این پدیده های شوم جدیت نشان دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 616561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟