۲۷میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان؛ کمک خیرین برای مبارزه با کرونا

کرونا / به گزارش رکنا، مدیرعامل مجمع خیرین خراسان رضوی در کاشمر گفت: هر چند این کمک‌ها  به صورت نقدی و غیرنقدی شامل ماسک، بسته و مواد غذایی، هندراب (ضدعفونی کننده الکلی) و ... بود؛ لیکن بالغ ‌بر 20میلیارد تومان از این این مقدار، فقط در حوزه بهداشت و درمان جذب شده است.

مرتضی احتشام‌فر افزود: کمک‌های خیرین طی سال گذشته در خراسان رضوی بیش از 78میلیارد بود که این کمکها تکمیل کننده تلاش‌های وزارت بهداشت و درمان است.

وی بیان کرد: شرایط اقتصادی، تحریم‌ها و مشکلات موجب شده که دولت نتواند به تعهدات خود عمل کند و در این شرایط برخی خیرین حتی بیش از تفاهم‌نامه منعقد شده، کمک کرده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر هم گفت: طی 2سال گذشته مجمع خیرین سلامت کاشمر قدم‌های بسیار خوبی برداشته؛ به‌ طوری که بالغ ‌بر 8میلیارد و 100میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی کمک‌های مردمی جذب شده است.

محمدجواد یزدانی افزود: راه‌اندازی دستگاه ام آر آی توسط خیرین یکی از اقدامات بسیار مهم و زیربنایی در منطقه ترشیز بود و بدون کمک آنها، این دستگاه در منطقه نصب نمی‌شد.

وی همچنین یادآور شد: طی روزهای اخیر آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در کاشمر راه‌اندازی شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 616198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟