اختصاص ۷۰ درصد از تخت‌های بیمارستانی زنجان به بیماران کرونایی

کرونا / به گزارش رکنا، خدابخش مرادی‌نافچی صبح امروز (۲۲ مهرماه) در جلسه ستاد کرونای ابهر با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان در کرونا و افزایش شیوع این بیماری در کشور، اظهار کرد: افزایش نظارت‌ها برای حفظ جان مردم در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در کنار بیماران کرونایی سایر بیماران نیز نیاز به خدمات دارند، عنوان کرد: ۷۰ درصد از ۲۰۰۰ تخت‌ بیمارستانی استان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به نقش موثر واحدهای صنفی در مبارزه با کرونا، بیان کرد: واحدهای تولیدی، صنفی و ... که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، بعد از تذکر و اخطار قانونی پلمب خواهند شد.

مرادی‌نافچی همچنین از وضعیت نظارت‌ها و رعایت نکردن پروتکل‌ها توسط بعضی از افراد در جامعه انتقاد کرد و گفت: ادبیات بازرسی و نحوه برخوردها باید تغییر یافته و جدی شود.

وی رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی به‌ویژه نزدن ماسک را از مهم‌ترین دغدغه‌ها در حوزه مبارزه با کرونا عنوان کرد و ادامه داد: اگر تاکید بر زدن ماسک در جامعه می‌شود، هدف حفظ سلامتی مردم است.

این مسئول به تمدید محدودیت‌های کرونایی در استان نیز اشاره کرد و گفت: این محدودیت‌ها به همه صنوف اعلام و ابلاغ شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه کرونا شوخی‌بردار نیست، تصریح کرد: کرونا سلامتی مردم را مورد هدف خود قرار داده است، بنابراین مردم حقوق شهروندی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه استان زنجان در خصوص بیماری کرونا همچنان قرمز است، خاطرنشان کرد: ابتلا به کرونا امروز خانوادگی شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 616070 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟