هند از مهار نسبی اولین موج ویروس کرونا خبر داد

کرونا / به گزارش رکنا، مسئولین وزارت بهداشت هند از مهار موج اول ویروس کرونا در خاک کشورشان خبر دادند. گزارش ها حاکی است تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هند که به روزانه 94 هزار نفر رسیده بود با کاهش 20 درصدی به 74 هزار نفر رسیده است.

مسئولین هندی با اعلام رضایت از سیر نزولی تعداد مبتلایان به کرونا در کشورشان تاکید کردند: مردم باید توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند تا با خطر ابتلا به کرونا مواجه نشوند.

تعداد مرگ و میرهای ناشی از کرونا نیز نسبت به قبل کمتر شده و از رکورد 1116 نفر در یک روز به 977 نفر طی 24 ساعت اخیر رسیده است.

این اولین بار پس از شیوع بیماری کروناست که هند با کاهش تعداد مبتلایان و قربانیان این ویروس مواجه شده است. دهلی نو امیدوار است سیر نزولی تعداد مبتلایان به کرونا ادامه پیدا کند و تعداد بهبودیافتگان این بیماری نیز افزایش داشته باشد. هند به عنوان دومین کشور درگیر جهان تا کنون 6 میلیون و757 هزار و 131 مبتلای به ویروس کرونا را ثبت کرده است.

مسئولین دهلی نو از انجام آزمایش برای 82 میلیون نفر هندی خبر دادند و از مردم این کشور خواستند برای جلوگیری از انتشار مجدد کرونا از ماسک استفاده کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 614282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟