راه اندازی  کارگاه های مجازی به علت جلوگیری از شیوع کرونا

کرونا / به گزارش رکنا، رئیس کانون پرورش فکری ونوجوانان هشترود ادامه داد:افتتاح کانون مجازی وراه اندازی کارگاههای آن در فصل تابستان نخستین گام بود که با موفقیت نسبی واستقبال مخاطبین همراه شد.

هاشم زاده یاد آوری کرد:کارگاه ها براساس فعالیتهای تخصصی تعریف شده بودندودر گام دوم ،بابرگزاری کارگاههای فصل پائیز ،علاوه بر کارگاههای تخصصی ،فعالیت های عمومی را نیز پوشش خواهد داد.ومراکزی که امکان فعالیت بر خط را در سطح استان دارند می توانند مجری این فعالیت ها باشند.

وی افزود:دنیای امروز،دنیای ارتباطات است ودر دنیای ارتباطات ،فضای مجازی حرف اول را می زند.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هشترود تصریح کرد:دستورالعملی در اختیار مراکز کل کشور قرار گرفته که کانون شهرستان هشترود نیز تابع دستور ستادکل کشور می باشد.

هاشم زاده در آخر به زمان ثبت نام دوره های مجازی کانون اشاره کرد وگفت:ثبت نام در دوره های مجازی فصل پائیز آغاز شده وتا ۱۵ مهر ادامه دارد واحتمال تمدید این زمان نیز هست.

وی آدرس مرکز مجازی کانون را این چنین بیان کرد www.kpf.ir وگفت:این آدرس ومحل ارتباط کانون با کودکان ونوجوانانی است که علاقمند به استفاده از خدمات فرهنگی وهنری کانون در فضای مجازی هستند وتاکید کرد:تمامی فعالیتهای کانون شامل آموزشهای مجازی ،کارگاههای تخصصی ،فعالیت های عمومی و...دراین سامانه قابل ارائه است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 613756 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟