خدمات به عشایر و روستاییان را تا پایان دولت ادامه می‌دهیم

عشایر / به گزارش رکنا، حجت الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی عصر دوشنبه در بیست و هفتمین هفته «پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید»، در آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های ملی حوزه روستایی و عشایری که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، با تبریک روز روستا از تلاش‌های انجام شده در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی ودستگاه‌های اجرایی برای روستاییان و عشایر تشکر کرد و گفت: تا پایان کار دولت این خدمات را به عنوان یک وظیفه مهم اجتماعی ادامه می‌دهیم.

روحانی همچنین از تلاش‌ها و اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای روستاییان تشکر کرد و گفت: از اینکه قرار است تا پایان این دولت ١۵ هزار کیلومتر راه روستایی افتتاح می‌شود، خوشحال هستیم.

رییس جمهوری همچنین درباره فعالیت‌ها و اقدامات آموزش و پرورش گفت: افتتاح هر روز ١١ کلاس روستایی و ٢٩ کلاس در سراسر کشور برای دولت تدبیر و امید بسیار افتخار آمیز است.

روحانی همچنین با تشکر از اقدامات وزارت نیرو در حوزه آب و برق، گفت: اینکه روستاییان کشور تا پایان دولت دوازدهم تقریبا ١٠٠ درصد از برق بهره مند خواهند شد و اکنون هم بیش از ٩٩ درصد از برق برخوردارند برای کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران افتخار آمیز است.

به گفته رییس دولت تدبیر و امید، برق رسانی ١۵٠ روستا در ۶ ماهه اول سال ٩٩ که اکنون به صورت رسمی به بهره برداری می‌رسد برای دولت بسیار حائز اهمیت است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 613450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟