3 فوتی و 43 بستری ناشی از کرونا در اردبیل

کرونا / به گزارش رکنا، شهرام حبیب‌زاده 14 مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با این تعداد فوتی میزان درگذشتگان اردبیل بر اثر ابتلا به کرونا به 662 نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته همچنین 35 نفر با بهبودی از مراکز درمانی اردبیل ترخیص شده‌اند، خاطرنشان کرد: 51 نفر از همشهریان ما در بخش‌های آی‌سی‌یو و مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل میزان بستری‌های موجود را 237 نفر اعلام کرد و گفت: کل بهبود یافتگان کرونا از ابتدای شیوع تاکنون 6 هزار و 969 نفر گزارش شده است.

حبیب‌زاده همچنین بیان کرد: تاکنون شاهد بستری 7 هزار و 954 نفر از مردم استان براثر ابتلا به ویروس کووید – 19 بودیم که از این رقم 662 نفر از اردبیلی‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

وی با دعوت از مردم استان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیان کرد: با پیوستن به پویش من ماسک می‌زنم و هر خانه یک پایگاه سلامت باید نسبت به قطع زنجیره ابتلا تمام توان خود را بکار ببندیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در حال حاضر شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و خلخال در وضعیت قرمز به سر می‌برند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 613388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟