شناسایی ۳۹۰۲ بیمار جدید و ۲۳۵ فوتی کرونا در شبانه روز گذشته

کرونا / به گزارش رکنا، سیما سادات لاری، بعد از ظهر دوشنبه در ارتباط تصویری با شبکه خبر سیما، با اعلام اینکه در شبانه روز گذشته ۳۹۰۲ بیمار جدید شناسایی شده‌اند، گفت: تاکنون ۴۷۵ هزار و ۶۷۴ نفر در کشور به این بیماری مبتلا شده‌اند.

وی از فوت ۲۳۵ بیمار در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: تاکنون ۲۷ هزار و ۱۹۲ نفر در اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

لاری با اشاره به بهبودی ۳۹۲ هزار و ۲۹۳ نفر از بیماران، گفت: در حال حاضر، وضعیت ۴۱۶۷ نفر از بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه، وخیم است. سخنگوی وزارت بهداشت افزود: تاکنون ۴ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۴۴۵ مورد تست تشخیصی کرونا در کشور انجام شده است.

وی با اعلام اینکه استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 613370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟