اعلام محورهای عملیاتی الحشدالشعبی برای تامین امنیت زیارت اربعین

اربعین / به گزارش رکنا، سازمان الحشدالشعبی امروز (یک‌شنبه) اعلام کرد که در طرح تامین امنیت زیارت اربعین حسینی (ع) حضور دارند و با هماهنگی طرف های دیگر و وزارتخانه های مربوط به انتقال زائران پرداخته و در مرزهای استان کربلا و استان های مجاور حضور دارند.

«علی الحمدانی» فرمانده تیپ علی اکبر الحشدالشعبی گفت: الحشدالشعبی در محورهای متعددی برای تامین امنیت زائران در استان کربلا و چهار استان اطراف آن حضور دارند.

او افزود: وظیفه الحشدالشعبی تامین امنیت در حلقه دوم و سوم درون شهر کربلا، مسیر بغداد تا کربلا، کربلا تا استان بابل، کربلا تا نجف، مسیر کنطره السلام در کربلا تا استان بابل است و برای این منظور از پهپاد استفاده می کنند.

این فرمانده الحشدالشعبی اعلام کرد که در این عملیات امنیتی از ۴۷ خودروی نظامی، ۶۵ خودروی ویژه حمل و نقل زائران، ۴۰ خودروی بزرگ و تجهیزات لجستکی برای موکب ها و زائران و همچنین آنچه برای زیارت مردم نیازمند است، استفاده می‌شود.

همچنین الحشد الشعبی اعلام کرده بود که تانکرهای آب و دستگاه های سیار یخ‌ساز در شهر کربلا مستقر کرده و به صورت مداوم موکب ها و خیابان های پرجمعیت را ضدعفونی می کند و ماسک در اختیار زائران قرار می‌دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 613263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟